اجتماعی

به نیت سردار حاج قاسم سلیمانی، مجاهدانه برای تکمیل بیمارستان فردیس اقدام کردیم  

به نیت سردار حاج قاسم سلیمانی، مجاهدانه برای تکمیل بیمارستان فردیس اقدام کردیم

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به پروژه بیمارستان دولتی فردیس، گفت: در یک سال گذشته حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه این بیمارستان محقق شده و 67 درصد منابع مالی مورد نیاز آن نیز در این مدت رقم خورده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید و جلسه پروژه های بیمارستانی استان که در بیمارستان سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس در روز شنبه برگزار شد، ضمن بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در این خصوص، افزود: هر هفته جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان و بویژه بیمارستان دولتی فردیس که به نام سردار قاسم سلیمانی مزین شده، مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: نامی که برای این بیمارستان برگزیده شده ما را بر آن داشته که به نیت این شهید گرانقدر و بزرگوار و مجاهدانه موانع را برطرف کنیم.
عبداللهی با اشاره به پروژه بیمارستان دولتی فردیس، گفت: در یک سال گذشته حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه این بیمارستان محقق شده و 67 درصد منابع مالی مورد نیاز آن نیز در این مدت رقم خورده است.
وی افزود: درصدد هستیم با تلاش شبانه روزی تا دهه فجر امسال بخش های مهم این بیمارستان را برای بهره برداری مهیا کنیم.
استاندار البرز گفت: بیمارستان فوق تخصصی به آفرین در شهرستان فردیس نیز با رفع موانع و جلسات و بازدید های مستمر با سرعت در حال تکمیل است.
وی افزود: با بهره برداری از این بیمارستان ها حدود 600 تخت بیمارستانی در شهرستان فردیس به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا