اجتماعیمدیریت شهری

 کرج، مهیای برگزاری سومین سالگرد حاج قاسم

 کرج، مهیای برگزاری سومین سالگرد حاج قاسم

علیمردانی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرج خبر داد.
مهدی علیمردانی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، ضمن اشاره به اهمیت نکوداشت نام و یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و همچنین جایگاه نشر شاخصه های مکتب سلیمانی در بین آحاد جامعه، بویژه نسل جوان و آینده ساز کشور گفت: سازمان فرهنگی شهرداری کرج با توجه به اینکه شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت ملی تاثیرگذار و محبوب بین عموم مردم، از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در نظر دارد مراسم سومین سالگرد شهادت ایشان را در روز سه شنبه ۱۳ دی ماه، ساعت ۱۵ و در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار نماید.
این مسئول ابراز داشت: این مراسم با دعوت و حضور تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم البرز و تیپ فاطمیون و با سخنرانی سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و بخش های متنوع مانند راوی گری امیرحسین حاج نصیری، سرود و نمایش آیینی برگزار می گردد.
علیمردانی افزود: از تمامی مردم فهیم و وطن دوست استان البرز و شهر کرج دعوت می نماییم تا در این رویداد مهم شرکت نمایند. امیدواریم با همکاری دستگاه های فرهنگی، بیش از پیش به ابعاد شخصیتی
و زندگی این شهید عزیز پرداخته شود تا بیشتر بتوانیم شیوه زندگی، کار، فعالیت و میهن دوستی و خدمت صادقانه به کشور را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا