اجتماعیخانواده

سند تحول و نقشه راه حوزه زنان و خانواده ابلاغ و تبیین شد

سند تحول و نقشه راه حوزه زنان و خانواده ابلاغ و تبیین شد

 

مشاور استاندارالبرز و سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در جریان دیدار با مشاور وزیر کشور و مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور پیرامون سند تحول و نقشه راه در حوزه زنان و خانواده به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، معصومه آقایی مشاور استاندارالبرز و سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز صبح شنبه در جریان دیدار با دکتر اختری مشاور وزیر و مدیرکل زنان و خانواده وزارت کشور، ضمن تشریح اولویت ها و مسائل اصلی بانوان در استان البرز، پیرامون راهکارهای عملیاتی و اجرایی در این زمینه به گفتگو پرداختند.

آقایی با اشاره به نقش زنان در جریان انقلاب اسلامی بعنوان سربازان خط مقدم در میدان های سیاسی و اجتماعی کشور گفت: نقش آفرینی و پیشرانی زنان در انقلاب اسلامی با نگاه الگوی سومی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند باید در جامعه تقویت شود.

وی بیان کرد: سند تحول و نقشه راه حوزه زنان و خانواده در استان البرز بلحاظ شرایط ویژه این استان در کشور بسیار حائز اهمیت است و لذا با دو رویکرد الگوهای زن سوم و ویژگی های بومی استان البرز این نقشه راه تحولی را اجرا خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا