آموزشاجتماعی

تربیت سفیران آب در محلات مختلف؛ هدف اصلی پویش نجات قطره‌ها

تربیت سفیران آب در محلات مختلف؛ هدف اصلی پویش نجات قطره‌ها

پویش نجات قطره‌ها روز دوم آبان‌ماه 1403 در محله خط یک حصار برگزار شد و کودکان محله بعد از شرکت در کارگاه آموزشی به نقاشی دیواری پرداختند.

داود نجفیان؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌اي استان البرز گفت: “کارهای مشارکتی، فراتر از یک فعالیت ساده، پل ارتباطی قدرتمندی بین افراد است که منجر به ایجاد حس تعلق، همکاری و رشد فردی و اجتماعی می‌شود. این نوع فعالیت‌ها، به ویژه در دنیای امروز که کار گروهی و همکاری بین‌المللی حرف اول را می‌زند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.”
او افزود: “کارهای مشارکتی، ابزاری قدرتمند برای پرورش کودکان و آماده‌سازی آن‌ها برای زندگی در جامعه‌ای پیچیده و پویا است. با ترویج کارهای گروهی در مدارس، خانواده‌ها و جامعه، می‌توان به ایجاد نسلی خلاق، مسئولیت‌پذیر و توانمند کمک کرد”

نازنین قادری؛ مدیر مارکتینگ شرکت رنگ نیپون با بیان اینکه رنگ‌هایی که در اختیار پویش نجات قطره‌ها قرار می‌گیرد، دوستدار محیط زیست است، گفت: “شرکت رنگ نیپون بنیان‌گذار اولین کارخانه رنگسازی در ژاپن است و به عنوان تولید کننده بین المللی پیشرو رنگ دنیا طی سال‌ها رشد کرده و ارتقای یافته است.”
قادری در پایان گفت: “یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت رنگ نیپون، فرهنگسازی و عمل به مسئولیت اجتماعی است و از این رو علاوه بر تأمین رنگ و لوازم نقاشی، با بر عهده گرفتن بخش دیگری از هزینه‌های برگزاری پویش، برای ایجاد فضای شاد و صمیمانه و در عین حال آموزشی برای کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنیم.”
در این پویش که به همت پایگاه خبری هزار و یک شهر، شرکت رنگ نیپون و شرکت آب منطقه‌ای استان البرز برگزار می‌شود، بچه ها با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه آب در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند تا به عنوان سفیران محلات، مدارس و فرهنگسراها، پیام مصرف بهینه آب را در دوران چالش جهانی آب به گوش همه برسانند. برای اثرگذاری بیشتر، این پویش با رنگ و نقاشی عجین شده است تا علاوه بر ایجاد فضایی شاد و کودکانه و صمیمانه در محلات مختلف، به هدف اصلی خود که فرهنگسازی است نزدیک‌تر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا