انتظامی

سارقان گوشواره ها و طلاجات کودکان را شناسايي کنيد

سارقان گوشواره ها و طلاجات کودکان را شناسايي کنيد

پليس آگاهي استان البرز با انتشار تصاوير بدون پوشش متهمان سرقت گوشوارهاي کودکان برابر دستور مقام قضايي از شهروندان خواست چنانچه به اين شيوه از آنان سرقت شده براي شناسايي سارقان به پليس آگاهي استان مراجعه و يا با شماره 110 و يا 21825204 تماس حاصل نمايند

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سردار “حميد هداوند ” در تشريح اين خبر گفت:در پي وقوع سرقت هاي متعدد گوشواره دختربچه هاي در حال بازي در مناطق مختلف کرج و استان هاي همجوار ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود:سارقان با يک دستگاه موتور سيکلت در کوچه هاي خلوتي که دختربچه ها در حال بازي بودند اقدام به سرقت گوشواره ها و طلاجات آنان مي کردند که حتي در يک مورد گوش يکي از دختربچه ها به شدت دچار پارگي شده و در يک مرکز درماني تحت مداوا قرار مي گيرد.
اين مقام ارشد انتظامي گفت:کارآگاهان پليس آگاهي استان با استفاده از تکنيک هاي نوين بررسي جرم و تطبيق چهره هاي رصد شده از دوربين هاي محل تردد اين دو متهم ، موفق به شناسايي هويت هر دو متهم سابقه دار شده و آنان را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.
وي ادامه داد: متهمان تا کنون به 20 فقره سرقت طلاجات دختربچه ها در مناطق مختلف شهرستان کرج و استان هاي همجوار اعتراف کرده اند و تحقيقات بر روي اين پرونده همچنان ادامه دارد.
سردار هداوند گفت: از شهروندان درخواست داريم مراقب کودکان خود باشند و آنان را در کوچه هاي خلوت به همراه زيورآلات تنها نگذارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت با پليس 110 در ميان بگذارند.
فرمانده انتظامي استان در پايان گفت :پليس آگاهي استان البرز با انتشار تصاوير بدون پوشش متهمان سرقت گوشوارهاي کودکان برابر دستور مقام قضايي از شهروندان خواست چنانچه به اين شيوه از آنان سرقت شده براي شناسايي سارقان به پليس آگاهي استان مراجعه و يا با شماره 110 و يا 21825204 تماس حاصل نمايند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا