اجتماعی

انتصاب سرپرست سازمان دامپزشکی کشور

انتصاب سرپرست سازمان دامپزشکی کشور

در حکمی از سوی دکتر غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی،دکتر «علیرضا رفیعی‌پور» با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ،در این حکم آمده است؛ انتظار است با بهره‌‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط و همکاری با معاونین، مدیران، روسای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها، گام‌های موثری بردارید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم برای تحقق اهداف دولت در انجام وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.
گفتنی است؛ وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه، از زحمات دکتر مجتبی نوروزی قدردانی کرد.
لازم بذکر است رفیعی پور با مسولیت تضمین کیفیت آزمایشگاه منطقه ای کنترل کیفی مواد غذایی چابهار با تایید اتحادیه اروپا از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را شروع وبا سمت های ریاست نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان ،مسئول و عضو کمیتههای تدوین استانداردهای سازمان ملی استاندارد کشور و شورای کدکس بین المللی، عضو ستاد احیاء مرغ لاین آرین ، رئیس هیئت مدیره شرکت جهاد سبز موسسه جهاد استقلال وزارت جهاد کشاورزی ، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، دبیر شورای عالی مشورتی سازمان دامپزشکی کشور و از سال ۱۴۰۲ به عنوان مدیر کل سازمان دامپزشکی البرز فعالیت داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا