اجتماعی

تولید در بخش خصوصی متضمن اهداف و برنامه های سال جاری در حوزه اقتصادی است

تولید در بخش خصوصی متضمن اهداف و برنامه های سال جاری در حوزه اقتصادی است

مدیر کل دامپزشکی استان البرز در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور در خصوص چگونگی وعینیت بخشی به شعار سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان (( جهش تولید با مشارکت مردم)) نام گذاری شده است گفت: تولید در بخش خصوصی متضمن اهداف و برنامه های سال جاری در حوزه اقتصادی است و این اقدام شایسته  با اهتمام جدی و مستمر عملی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، دکتر علیرضا رفیعی پور و هیئت همراه، از کارخانه تولید کننده خوراک استریل و هموژن طیور به صورت «مش» و «پلت» در شهرستان نظرآباد تولید می شود بازدید کرد.

دکتر رفیعی پور در این بازدید گفت: همانگونه که مستحضرید در چند دهه اخیر کشور در حوزه تولید غذای دام و غذای انسان وابستگی به خارج از کشور را داشته  و باید اعلام کنم که خوشبختانه در حال حاضر به استقلال در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان دست یافته است.

دکتر رفیعی افزود: حمایت از تولید داخل در جهت خودکفایی و ارتقاء تجهیزات کارخانجات تولید خوراک دام  بسیار حائز اهمیت بوده و همواره این اداره کل در کنار تولیدکنندگان، از سرمایه های ملی که همانا نیروی انسانی می باشد، صیانت و پشتیبانی نموده است .

وی ادامه داد: دامپزشکی استان می تواند سهم مهم و ارزنده ایی در رشد اقتصادی و سلامت در حوزه دام، طیور و آبزیان در کشور داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی در این بازدید ضمن اشاره بر اهمیت تامین امنیت غذایی شهروندان تاکید کرد: این اداره کل با نظارت و کنترل سلامت در راستای تولید محصولات با کیفیت وسالم برای دستیابی به محصولی با ایمنی غذایی بالا برای مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی نماید و بصورت راسخ این موضوع را رصد و پایش می نماید.

رفیعی پور ادامه داد: مسؤولیت دامپزشکی در کنترل کیفیت نهاده‌های دامی بسیار حیاتی است و با نظارت درست در این نهاد سلامت آنها تایید و درکیفیت غذایی تاثیر بسزایی دارد.

در ادامه دکتر رفیعی پور و هیات همراه از بخشهای مختلف کارخانه خوراک دام و طیور بازدید کردند و در پایان به مناسبت نکوداشت هفته دامپزشکی با اهدای لوح و تندیس از مدیر عامل کارخانه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا