انتظامی

تقدیر نماینده ولی فقیه استان البرز از زحمات و تلاش های فراجا در این استان

تقدیر نماینده ولی فقیه استان البرز از زحمات و تلاش های فراجا در این استان

نماینده محترم ولی فقیه در استان با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و تبریک فرا رسیدن هفته فراجا گفت: بی شک یکی از ارکان مهم برقراری امنیت در جامعه حضور موثر و مناسب پلیس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، حجت الاسلام “حسینی همدانی”  در دیدار با سردار “حمید هداوند ” فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونین و فرماندهان انتظامی گفت:امنیت پایدار نعمتی الهی است و باید قدر این نعمت بی بدیل را بدانیم.
وی، کارکنان فراجا را افرادی خدوم و پرتلاش خواند و اظهارداشت: بی شک یکی از ارکان مهم امنیت حضور موثر و مناسب ماموران پلیس است که تلاش و زحمات شبانه روزی این عزیزان بر هیچ کسی پوشیده نیست و اقتدار آنان در سراسر کشور به وضوح دیده شده و قابل تقدیر است.
حجت الاسلام حسینی همدانی بر تعامل و همکاری عموم مردم با پلیس تاکید کرد و افزود: نباید انتظار داشته باشیم که فراجا به تنهایی با همه جرایم و ناهنجاری ها برخوردکند بلکه آحاد جامعه و تمام نهادها و دستگاه ها باید همراهی موثری در این راستا داشته باشند.
امام جمعه شهرستان کرج افزود:برقراری امنیت در جامعه ستون هایی که دارد که یکی از مهم ترین این ستون ها ، انتظامی است و نظم بخشیدن به جامعه و حفط منافع ملی و فراملی بر عهده فراجا است.
وی بیان داشت:افرادی که قصد تضعیف فراجا را دارند به دنبال تضعیف امنیت ملی هستند چرا که این دو ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و برقراری امنیت پایدار در جامعه با وجود پلیس توانمند به دست می آید.
وی با اشاره به ترویج قانون مداری و احترام به رعایت قانون در جامعه از سوی مردم گفت:تبلیغ و آگاهسازی از سوی همه دستگاه ها و هم افزایی آنان با یکدیگر در این خصوص بسیار حائز اهمیت است و نباید از آن غافل شد.
امام جمعه شهرستان کرج رسیدگی به بهبود وضعیت کارکنان را مهم برشمرد و اظهار داشت:تحقق رسیدن به شعار پلیس در تراز انقلاب اسلامی مستلزم توجه به همه موضوعات از جمله وضعیت کاری کارکنان ، آموزش ها ، ارتقاء موضوعات خانوادگی و معیشتی دارد که می بایست مورد توجه مسولان انتظامی قرار گیرد.
وی در پایان برای یکایک فرماندهان و کارکنان انتظامی استان در انجام ماموریت های پیش رو از خداوند منان توفیق روزافزون مسئلت خواست.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا