گردشگری

تفاهمنامه برای گسترش گردشگری ورزشی در استان منعقد می‌شود

تفاهمنامه برای گسترش گردشگری ورزشی در استان منعقد می‌شود

مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: به زودی تفاهنامه مشترک با اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری رویدادهای ورزشی گردشگری در استان البرز منعقد می‌شود .

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز، رحیم خاکی روز سه‌شنبه‌ 10 مهر 1403اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور مسئولان ورزش و جوانان البرز در این زمینه برگزار شد، برای این موضوع برنامه‌‌ریزی شده و قرار است اقدامات و تفاهمنامه مشترکی در این زمینه انجام شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: حدود 51 هیئت ورزشی در استان البرز فعال هستند که می‌توانند ارتباط نزدیکی با گردشگری داشته باشند و رویدادهایی مشترک برای جذب گردشگران برگزار شود که از این ظرفیت می‌توان برای معرفی سایر آثار فرهنگی و تاریخی و گردشگری استان نیز استفاده کرد.
به گفته خاکی استان البرز از طبیعت متنوع و جذابی برخوردار است که مناسب انواع ورزش‌ها و برگزاری رویدادهای ورزشی است به گونه ای که از طرفی منطقه ای مانند دیزین و پیست اسکی را دارد و از سویی دیگر اقلیم بیابانی و کوهستانی را در خود جای داده است که این ظرفیت می‌تواند با هم افزایی به رونق گردشگری ورزشی در استان کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا