انتظامی

دستگيري عاملان ناامني منطقه مهرشهر در کمتر از 2 ساعت

دستگيري عاملان ناامني منطقه مهرشهر در کمتر از 2 ساعت

فرمانده انتظامي استان گفت: 6 نفر از ارازل اوباش منطقه ‏مهرشهر که با ايجاد درگيري اقدام به برهم زدن نظم و امنيت شهروندان کرده ‏بودند، در کمتر از2 ساعت پس از درگيري شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “حميد هداوند ” در اين خصوص بيان داشت: در پي تماس شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110 و اعلام وقوع درگيري و ايجاد ناامني در خيابان 100 منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله عوامل انتظامي براي بررسي موضوع به محل وقوع درگيري اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران و بررسي ميداني مشخص شد 6 نفر از ارازل و اوباش منطقه مهرشهر با يکديگر درگير شده اند که اين نزاع خياباني منجر به تخريب 3 دستگاه خودرو و مجروحيت چندين نفر شده است.
فرمانده انتظامي استان گفت: يک نفر از عوامل درگيري در محل دستگير و5 نفر ديگر با اشراف اطلاعاتي ماموران کلانتري 22 مهرشهر در کمتر از دوساعت شناسايي و دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند اظهار داشت: نظم و امنيت شهروندان همواره از خطوط قرمز فراجا است و پليس به ارازل و اوباش اجازه نخواهد داد که اين مهم را خدشه دار کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا