گردشگری

مجوز فعالیت کسب‌وکارهای مجازی گردشگری متخلف لغو می‌شود

در کمیته فنی نظارت بر کسب‌و کارهای مجازی گردشگری استان مطرح شد

مجوز فعالیت کسب‌وکارهای مجازی گردشگری متخلف لغو می‌شود

معاون گردشگری البرز با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی نظارت بر کسب‌و کارهای مجازی گردشگری استان گفت: در این جلسه نسبت به لغو مجوز کسب و کارهای مجازی گردشگری متخلف که به تبلیغ واحدهای گردشگری غیر مجاز می‌پردازند و یا نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمی‌کنندو همچنین موارد مورد بررسی برای ساماندهی کسب‌وکارهای مجازی گردشگری استان تأکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز جلسه کمیته فنی نظارت بر کسب و کارهای مجازی گردشگری استان با حضور معاون و کارشناس گردشگری مربوطه، رئیس اداره حراست، حقوقی، اعضای متخصص این حوزه، نماینده تشکل و انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری روز چهارشنبه 21 شهریور 1403 در محل معاونت گردشگری استان برگزار شد.
معاون گردشگری استان البرز اظهار کرد: در این جلسه دو پرونده متقاضیان اخذ مجوز فعالیت در کسب و کارهای مجازی گردشگری بررسی و پس از استماع طرح های توجیهی ارائه شده، اعضای کمیته با صدور مجوزهای درخواستی با موضوع فعالیت گردشگری فضای مجازی (الکترونیک) از جمله تبلیغات و بازاریابی، فروش، مراکز خلاق و استارت تاپ‌های خدمات گردشگری موافقت کردند.
علیرضا فلاح‌پور ادامه داد: همچنین درخصوص عدم ثبت نام در سامانه ملی مجوزها و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری سایت‌های متخلفی که به تبلیغ واحدهای غیر مجاز می‌پردازند، اخطار داده شد.
معاون گردشگری البرز گفت: از دیگر موضوعات مطروحه تعامل با پلیس فتا برای جلوگیری از فعالیت کسب و کارهای مجازی گردشگری است که فاقد مجوز بوده و یا اعتبار پروانه بهره‌برداری آن‌ها به اتمام رسیده و نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری اقدام نمی‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا