اجتماعی

ناوگان حمل و نقل استان البرز آماده بازگشت زائران اربعین حسینی

ناوگان حمل و نقل استان البرز آماده بازگشت زائران اربعین حسینی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از آغاز موج ورود زائران اربعین به کشور از پنجشنبه یکم شهریور ماه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ؛ میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: موج بازگشت زائران اربعین حسینی از کشور عراق از (پنجشنبه یکم شهریور ماه) آغاز می شود و ناوگان حمل و نقل جاده ای استان البرز آماده جابجایی زائران از مرزهای کشور به مقصد استان البرز است .
قدمی افزود: به منظور خدمات رسانی بیشتر به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) کارکنان این اداره کل همزمان با آغاز طرح در پایانه مرزی مهران مستقر شدند.
وی تصریح کرد: به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان حمل و نقل جاده ای مرکز پایش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد اتوبوس های اربعین را برای افزایش ایمنی بیشتر زائران در طول جاده ها به طور ویژه کنترل و نظارت می کنند.

قدمی ضمن قدردانی از رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده ای برای جابجایی زائران اربعین حسینی عنوان کرد : امیدواریم خادمان شایسته ای برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین امسال بوده باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا