انتظامی

دستگيري 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر در البرز

دستگيري 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر در البرز

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از اجراي مرحله دهم ‏طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: در اين طرح 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش ‏مواد مخدر دستگير و 970 معتاد عادي و متجاهر در استان البرز جمع آوري شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”علي سليم پور” اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با بهره گيري از ظرفيت هاي اطلاعاتي و انتظامي و تعامل با ساير دستگاه ها مرحله دهم طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خيز استان البرز به مدت 48 ساعت به مرحله اجرا گذاشتند.
وي بيان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را بازرسي کردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مأموران در اين طرح مقدار 38 کيلو و 509 گرم انواع موادمخدر را کشف و همچنين 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر را دستگير و 970 نفر معتاد عادي و متجاهر را جمع آوري کردند.
سرهنگ سليم پور با اشاره به اين که اجراي اين طرح، موجب رضايتمندي شهروندان و همچنين تقدير و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصريح کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا