اجتماعی

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های استانی در مخابرات منطقه البرز

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های استانی در مخابرات منطقه البرز

به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار ، مراسم تقدیر از فعالان عرصه خبر استان ، در مخابرات منطقه البرز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز ، همزمان با 17 مرداد ، گرامیداشت روز خبرنگار ، مراسم تجلیل از تعدادی از خبرنگاران استانی با حضور دکتر بیان مدیرمخابرات منطقه ، مهندس پورسبزی معاون شبکه ، مهندس رحیمی معاون تجاری و امورمشتریان و جعفری مدیر مالی و صفری رئیس اداره روابط عمومی در سالن کنفرانس ساختمان زنده یاد مهندس همت زاده برگزار شد.
در این مراسم دکتربيان ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار و قلم ، این روز را به فعالان رسانه ای تبریک گفت و با اشاره به جایگاه والای آنان اظهار داشت : همكاري دوسويه با اصحاب رسانه باعث پيشبرد اهداف شرکت و اطلاع رساني درست اخبار به مردم شريف استان است.
وی در ادامه پس ارائه گزارشی از دستاوردهای مخابرات منطقه در 5 ماهه اول سال ،اظهار داشت اکنون تمام دستگاه های اجرایی استان به فیبر نوری متصل شده و توسعه فیبر نوری با استقبال مشترکان در مناطق شهری و روستایی البرز همراه شده است .
در ادامه مهندس پورسبزی معاون شبکه افزود: تمام تلاش ما خدمت رساني به مردم استان است و در اين راستا نوسازي سيستم هاي قديمي و توسعه فيبر نوري را اولویت کارقرار داده ایم .
مهندس رحيمي معاون تجاري وامور مشتریان مخابرات منطقه نیز در خصوص سرویس های مخابراتی جدید و درگاههای غیر حضوری شرکت مخابرات نظیر سامانه های 2000 ، 2020 ، 20117 ، 2010 و2021 و کد دستوری #2020* و سرویس خدمات غیرحضوری مخابرات من وسایت مخابرات ایران به آدرسtci.ir مطالبی بیان داشت .
گفتنی است در پایان این جلسه مدیر و معاونین مخابرات منطقه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند .
در پایان دکتر بیان به رسم یاد بود هدایایی تقدیم خبرنگاران رسانه های استانی کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا