انتظامی

توقيف 756 دستگاه خودرو و موتور سيکلت در اجراي ششمين مرحله طرح ايمني و آرامش

توقيف 756 دستگاه خودرو و موتور سيکلت در اجراي ششمين مرحله طرح ايمني و آرامش

فرمانده انتظامي استان از توقيف 571 دستگاه خودرو و 185 دستگاه ‏موتور سيکلت در اجراي ششمين مرحله طرح ايمني و آرامش پليس راهنمايي و رانندگي استان ‏خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سردار حميد هداوند تشريح اين خبر گفت:در اجراي اين طرح که به مدت 72 ساعت در سطح استان برگزار شد 571 دستگاه خودرو و 185 موتورسيکلت توقيف و روانه پارکينگ شده و 206 خودرو نيز توقيف ساعتي شدند.
اين مقام ارشد انتظامي گفت:با تلاش همکاران بنده و همکاري ساير دستگاه متولي، آمار تصادفات استان در حوزه درون شهري در چهار ماهه ابتدايي امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.
وي افزود:ميزان جانباختگان حوادث رانندگي در سطح استان نيز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است.
سردار هداوند بيان داشت:69 درصد از مجموع متوفيان از ابتداي سال جاري تا کنون مربوط به عابرين پياده مي باشد که ضرورت دارد عابرين دقت بيشتري را هنگام عبور از خيابان و معابر به خرج دهند.
وي ادامه داد:هدف پليس راهور به هيچ وجه جريمه نيست و طبيعتاً راننده اي که پايبند به مقررات بوده و رانندگي قانونمند و ايمني داشته باشد جريمه نخواهد شد و اميدواريم با اجراي اين مصوبه، شاهد کاهش چشمگيري در حوادث رانندگي و افزايش ايمني در جاده هاي کشور باشيم.
فرمانده انتظامي استان در پايان با توصيه به شهروندان اعم از رانندگان و عابران پياده گفت: مردم با احترام به قوانين راهنمايي رانندگي و حقوق ديگران از وقوع حوادث تلخ و ايجاد صدمه به خود و ديگران پيشگيري کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا