انتظامی

پايان کار زورگيران قمه به دست در البرز

پايان کار زورگيران قمه به دست در البرز

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري 5 سارق خشن که با ‏تهديد سلاح سرد اقدام به 20 فقره سرقت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “حکمت اله شجاعي” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت به عنف مغازه گيم نت در شهرستان هاي کرج و فرديس با شيوه و شگرد اين که سارقان در قالب اکيپ هاي 2 و 3 نفره وارد مغازه هاي گيم نت شده و با تهديد قمه و سلاح کلت کمري اقدام به بستن دست و پاي مالباختگان نموده و پس از سرقت با يک دستگاه خودروي پژو پارس سفيد از محل متواري مي شوند رسيدگي فوري به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با تلاش شبانه روزي و در بررسي هاي تخصصي خود در نهايت 5 نفر را در اين خصوص شناسايي و آنان را در عمليات هاي جداگانه دستگير کردند.
سرهنگ شجاعي در ادامه گفت:متهمان پس از رو به رو شدن با مدارک و مستندات پليسي به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 20 فقره سرقت به عنف در شهرستان کرج و يک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان فرديس اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي استان تصريح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند و تحقيقات جهت شناسايي ديگر شکات و جرايم احتمالي از سوي متهمان در حال انجام مي باشد.
سرهنگ شجاعي در پايان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اينگونه موارد، موضوع را سريعا به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا