انتظامی

دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان منزل در فرديس

دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان منزل در فرديس

فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان ‏منزل با هوشياري و سرعت عمل مأمور کلانتري 11 مرکزي اين شهرستان خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس؛ سردار “حميد هداوند” در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 و اعلام اينکه چند نفر سارق وارد يک آپارتمان شده و در حال سرقت از يکي از واحدهاي مسکوني هستند، مأمور گشت کلانتري 11 مرکزي فرديس بلافاصله پس از دريافت خبر و در کمترين زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رساند.
فرمانده انتظامي استان افزود: در بررسي اوليه مشخص شد 3 نفر سارق پس از تخريب در و قفل وارد يک واحد مسکوني شده‌اند و دختر جوان صاحب خانه نيز که در منزل بوده از بيم گرفتار شدن در دست سارقان، خود را مخفي کرده است.
وي اظهار داشت: مأمور گشت کلانتري با ديدن وضعيت و احتمال مسلح بودن سارقان، با در اولويت قرار دادن نجات جان دختر جوان با سه سارق مسلح به سلاح سرد درگير و موفق به زمين گير کردن هر 3 سارق شد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه از متهمان دستگير شده مقاديري طلاجات سرقتي نيز کشف شد، گفت: سارقان با يک دستگاه خودرو پژو 207 و با استفاده از پلاک‌هاي انتظامي سرقتي اقدام به سرقت مي‌کردند که خودرو متهمان نيز توقيف شد.
سردار هداوند در پايان با تشکر از تماس سريع شهروندان با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 و اعلام گزارش حادثه و همچنين تقدير از مأمور گشت کلانتري 11 مرکزي که با شجاعت و جانفشاني به مقابله و دستگيري اين باند سارق پرداخت، اظهار داشت: شناسايي ساير مالباختگان احتمالي که ممکن است منازل آنها توسط اين باند مورد سرقت قرار گرفته باشد در دستور کار کارآگان پليس آگاهي قرار دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا