اجتماعی

همکاری شهرداری نظرآباد و بسیج سازندگی البرز در محرومیت زدایی امید آفرین شد

نهضت آسفالت به یاد شهدا؛

همکاری شهرداری نظرآباد و بسیج سازندگی البرز در محرومیت زدایی امید آفرین شد

پروژه های مشارکتی و محرومیت زدایی شهرداری نظرآباد و بسیج سازندگی استان البرز در جهت آسفالت معابر حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار به برکت نام شهدا اجرایی شد .
به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز پروژه نهضت آسفالت به یاد شهدا همزمان با آسفالت منطقه قوچه حصار به مسکن مهر به طول حدود یک کیلومتر ( ۷۰۰۰ متر مربع ) و شهرک مصطفی آباد به نظرآباد به طول حدود ۳ کیلومتر (۳۱ هزار متر مربع) با همت جهادگران بسیج سازندگی استان البرز و با مشارکت شهرداری نظرآباد اجرایی شد .
اجرای این دو پروژه تسهیل در تردد و گشایش راه مواصلاتی تعداد زیادی از روستاهای منطقه به شهر نظرآباد را در پی داشت .

آسفالت شهرک مصطفی آباد به نظرآباد به برکت نام شهید رضا خانی اجرایی شد

همچنین آسفالت شهرک مصطفی آباد به نظرآباد با مشارکت شهرداری نظرآباد و با همت جهادگران بسیجی البرز به برکت نام شهید محمد حسن رضا خانی اجرایی شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز آسفالت شهرک مصطفی آباد به شهر نظرآباد با همت جهادگران بسیج سازندگی البرزو با مشارکت شهرداری نظرآباد به طول حدود ۳کیلومتر و در ۳۱ هزار متر مربع اجرایی شد .

آسفالت این معبر علاوه بر رفع مشکلات مواصلاتی شهرک مصطفی آباد،منجر به تسهیل درراه دسترسی و تردد اهالی روستاهای دهستان بزرگ نجم آباد به نظرآباد شده است .

خیابان «باغ زمانی»کمالشهر به برکت نام شهید اشکانی آسفالت شد

و نیز خیابان باغ زمانی(شهید پویا اشکانی) کمالشهر به برکت نام این شهید والامقام و با مشارکت شهرداری کمالشهر و بسیج سازندگی البرز آسفالت شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز
خیابان «باغ زمانی»کمالشهر از ابتدای خیابان علوم ۱۲ به مساحت ۵۷۶۰متر مربع با همت جهادگران بسیج سازندگی البرز و مشارکت شهرداری کمالشهر آسفالت شد.
این پروژه در جهت محرومیت زدایی و خدمات رسانی به برکت نام شهدای البرز و در جهت برگزاری شایسته کنگره شهدای این استان عملیاتی شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا