گردشگریورزشی

رالی تورهای گردشگری البرزشناسی به مناسبت عید قربان تا غدیر برگزار شد

رالی تورهای گردشگری البرزشناسی به مناسبت عید قربان تا غدیر برگزار شد

بیش از صد و بیست دستگاه خودروی کلاسیک و تاریخی، کمپر و کاروانینگ، تورینگ و سافاری، اسپرت و شهری و هفتاد دستگاه موتورسیکلت‌ ریس و استریت (سنگین‌سواران) کراس و تریل و شهری (۲۵۰-cc) در این رالی تورهای گردشگری شرکت کردند.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز رالی‌تورها و همایش خودرویی با همکاری هیئت اتومبیلرانی و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان البرز، اداره کل میراث‌فرهنگی و اداره کل ورزش و جوانان استان در فاصله عید قربان تا غدیر انجام شد.

شرکت‌کنندگان در سطح استان البرز با هدف البرزشناسی و آشنایی با جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان البرز، در این پیمایش‌ها کردند.

رالی تور گردشگری خانوادگی کمپر و کاروانینگ به مقصد طالقان در تاریخ ۱ تا ۳ تیر برگزار شد که بیش از ۲۰ دستگاه خودروی کمپر و کاروانینگ روز جمعه یک تیر، سفر خود را از مبدأ اداره کل ورزش استان البرز به پیست حصارک به صورت مشترک و از پیست حصارک کرج به مقصد منطقه خوش آب‌وهوای طالقان آغاز کردند.

همچنین رالی تور گردشگری موتورسواری البرزشناسی در شهرستان چهارباغ برگزار شد و سنگین سواران شهرستان چهارباغ موتور ریس و موتور استریت (بالای ۲۵۰ سی سی) با هدف البرزشناسی و آشنایی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی البرز در این رالی تور شرکت کردند.

رالی تورگردشگری موتور ریس و استریت (سنگین‌سواران) در مسیر کرج تا کندوان و بالعکس برگزار شد. سنگین سواران البرز حرکت خود را از اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز آغار کردند و در مسیر جاده چالوس تا کندوان پیمایش کردند.

در رالی تورهای گردشگری بازدید از مناطق گردشگری و همچنین جاذبه‌های فرهنگی طبیعی و تاریخی مدنظر قرار گرفت.

همایش بزرگ خودرویی با حضور بیش از سیصد و پنجاه دستگاه خودروی تاریخی و کلاسیک، تیونینگ و اسپرت شهری، آفرود، تورینگ و سافاری از چهار استان، از دیگر برنامه‌هایی بود که با استقبال مردم در مجموعه ورزشی انقلاب روربرو شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا