اجتماعی

همایش «عهد خادمی» در استانداری البرز برگزار می شود

در راستای فراهم کردن بستر برگزاری شایسته کنگره شهدای البرز ؛
همایش «عهد خادمی» در استانداری البرز برگزار می شود

همایش بزرگ «عهد خادمی» که پیشتر به جهت شهادت رییس جمهور و شهدای خدمت لغو شده بود و قرار بود در اردوگاه شهید رجایی محمد شهر برگزار شود ؛ در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز همایش بزرگ «عهد خادمی» باهدف هم اندیشی و هم گفتمانی درشروع عملیات بزرگ فرهنگی کنگره ملی شهدای استان البرز همزمان با پنجشنبه بیست و چهارم خرداد ماه از ساعت ۳۰و۸صبح و با حضور آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، مجتبی عبدالهی استاندار البرز، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز و مسئولان و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی این استان و شهرستان های تابعه در راستای فراهم کردن بستر برگزاری شایسته کنگره شهدای البرز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزارخواهد شد .

این آیین توام با تقدیم احکام اعضای ستاد کنگره شهدای استان و شهرستان ها ، امامان جمعه شهرستان ها و شهر ها به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری،فرمانداران به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدا، فرماندهان سپاه های شهرستان ها به عنوان دبیران ستاد کنگره شهدای شهرستان و مسئولان دستگاه‌ها به عنوان کمیته های اجرایی کنگره شهدا ،خواهد بود .

این همایش پیش از این جهت روز دوم خرداد ماه برنامه ریزی شده بود که به سبب شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور فقید و شهدای خدمت به تعویق افتاد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا