اجتماعی

کمیته های نظارت بر طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغالزا تشکیل شد

کمیته های نظارت بر طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغالزا تشکیل شد

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی کمیته های نظارت بر طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره ای و مشاغل خانگی در البرز خبر داد.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ شیوه نامه تشکیل کمیته های نظارت و ابلاغ مصوبات ملی در راستای بازدید طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی، متقاضیان بهره مند از تسهیلات اشتغالزا در استان البرز، کمیته های نظارتی در شهرستان های استان البرز تشکیل شد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: با راه اندازی کمیته های نظارت بر طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغالزایی تبصره ای و مشاغل خانگی در بخش های خویش فرمایی و کارفرمایی نمایندگان دستگاه های اجرایی این اداره کل و فرمانداری ها و بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی ، نظارت میدانی بر طرح های تا سقف تسهیلات ۱۰ میلیارد ریال در اجرایی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: هر ساله به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار؛ رشد تولید ملی از طرق مختلف؛ ارتقا بهره وری؛ تکمیل طرح های تولیدی نیمه­ تمام؛ احیای واحدهای تولیدی راکد و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی موجود؛ استفاده از ظرفیت­ های خالی بنگاه های تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید در قانون بودجه کشور اعتباراتی برای تسهیلات اشتغال در نظر گرفته می شوذد و به متقاضیان پرداخت می شود.

متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی باید نسبت به دریافت مجوز مشاغل خانگی از درگاه ملی مجوزها و در ادامه روند بررسی طرح و دریافت پیامک از سامانه مشاغل خانگی، می توانند در قسمت پیگیری سایت مشاغل خانگی به آدرس smkh.mcls.gov.irمراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند. در صورتی که رشته انتخابی متقاضیان نیازمند گواهی صلاحیت بهداشتی باشد، به آدرس my.fda.gov.irمراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا