انتظامی

بازديد پليس از 271 واحد فروش سيستم صوتي و لوازم لوکس خودرو

بازديد پليس از 271 واحد فروش سيستم صوتي و لوازم لوکس خودرو

رئيس پليس آگاهي استان از اجراي طرح بازديد از مغازه هاي فروش ضبط و باند و لوکس فروشي خودرو خبر داد و گفت: در اين طرح که به منظور پيشگيري از خريداري و فروش لوازم خودرو سرقتي به اجرا گذاشته شد، در سراسر استان از 271 واحد بازديد به عمل آمد.
گروه استان ها- البرز- رئيس پليس آگاهي استان از اجراي طرح بازديد از مغازه هاي فروش ضبط و باند و لوکس فروشي خودرو خبر داد و گفت: در اين طرح که به منظور پيشگيري از خريداري و فروش لوازم خودرو سرقتي به اجرا گذاشته شد، در سراسر استان از 271 واحد بازديد به عمل آمد.
سرهنگ “حکمت اله شجاعي” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در خصوص اين خبر گفت: در راستاي پيشگيري از خريد و فروش لوازم خودرو سرقتي، دومين مرحله طرح پاکسازي صنوف فروش ضبط و باند و لوکس فروشي خودرو با به کارگيري 62 اکيپ از کارکنان پليس آگاهي و ساير بخش هاي انتظامي در سطح استان به اجرا گذاشته شد.
وي افزود: در اين طرح از 271 واحد بازديد به عمل آمد که منجر به صدور 5 اخطاريه پلمب براي واحدهاي متخلف شد.
رئيس پليس آگاهي استان البرز اضافه کرد: همچنين در اين طرح 188 قطعه ابزار خودرو مشکوک به سرقتي کشف و براي انجام بررسي هاي تکميلي به مقر هاي پليس آگاهي منتقل شدند.
سرهنگ شجاعي در خصوص اهداف اجراي اين طرح گفت: اين طرح به منظور پيشگيري از خريداري و نگهداري لوازم سرقتي و همچنين تنگ کردن حلقه براي فعاليت مالخران اموال مسروقه است.
اين مقام انتظامي در پايان به شهروندان نيز توصيه کرد از خريداري لوازم خودرو فاقد کارتن که توسط سارقان و افراد مشکوک در خيابان ها عرضه مي‌شوند، خودداري کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا