انتظامی

جلب رضايت مردم و پاسخ به مطالبات شهروندان از اولويت‌هاي اساسي پليس

جلب رضايت مردم و پاسخ به مطالبات شهروندان از اولويت‌هاي اساسي پليس

فرمانده انتظامي استان در بازديد از کلانتري 11 مرکزي شهرستان فرديس گفت: جلب رضايت مردم و پاسخ به مطالبات شهروندان از اولويت‌هاي اساسي پليس است.
به گزارش خبرگزاري پليس، سردار “حميد هداوند” در بازديد از کلانتري 11 مرکزي شهرستان فرديس اظهار داشت: نظم و انضباط ظاهري و معنوي، اشراف مديران در حوزه كاري، صداقت در امر آموزش و تلاش در جهت پيشگيري از جرم از جمله اموري است كه بايد در حوزه كاري مورد توجه قرار گيرد.
فرمانده انتظامي استان البرز جلب رضايت مردم و پاسخ به مطالبات شهروندان را از اولويت‌هاي اساسي پليس دانست و گفت: نظارت بر رده‌هاي انتظامي در شهرستان‌ها با هدف شناسايي محاسن، مشكلات و نواقص مطابق دستورالعمل‌ها و تصميم‌گيري در جهت احصاء معايب و موانع، روشي مطلوب براي بهبود عملكرد رده‌ها است.
وي با اشاره به اينکه نظارت تخصصي از اصول مديريت در جهت تصميم‌هاي هدفمند است، تصريح کرد: هدف از نظارت تخصصي احصاء معايب به منظور ارائه راهکار جهت رفع آنها مي‌باشد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در سطح شهرستان فرديس در مسير ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با ناهنجاري‌ها، اذعان داشت: تمام تلاش ما بايد براي ارائه خدمات و جلب رضايت شهروندان در مسيرهاي قانوني باشد.
سردار هداوند اقدامات صورت گرفته در سطح فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس را مطلوب و روند امور را رو به رشد عنوان کرد و افزود: پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي کسب شده کافي نبوده و بايد تا رسيدن به پليسي در تراز انقلاب اسلامي از هيچ کوششي فروگذار نکرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا