انتظامی

کشف قاچاق معکوس 300 هزار ليتر سوخت در يک‌ شرکت پليمري

کشف قاچاق معکوس 300 هزار ليتر سوخت در يک‌ شرکت پليمري

فرمانده انتظامي استان از کشف 300 هزار ليتر سوخت قاچاق از يک شرکت پليمري در شهرستان فرديس خبر داد و گفت: 25 متهم در اين رابطه دستگير شدند که اين افراد قصد داشتند سوخت سهميه‌اي را به يکي از کشورهاي همجوار قاچاق کنند.
سردار “حميد هداوند” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان فرديس مشخص شد که افرادي سودجو در يک شرکت پليمري اقدام به دريافت سوخت سهميه‌اي از شرکت نفت ايران نموده و به صورت غير مجاز آن را به يکي از کشورهاي همجوار قاچاق مي‌کنند.
وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات ميداني و اطمينان از صحت اطلاعات در 2 مرحله به شرکت مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن موفق به کشف 300 هزار ليتر گازوئيل قاچاق را که بارگيري شده و آماده ارسال به يکي از کشورهاي همسايه بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به دستگيري 25 نفر در رابطه با اين پرونده، خاطرنشان ساخت: کارشناسان ارزش ريالي محموله‌هاي مکشوفه را بيش از 30 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.
سردار هداوند در پايان خاطرنشان کرد: در راستاي تحقق فرامين مقام معظم رهبري در حوزه اقتصاد مقاومتي، پليس با مبارزه با قاچاق و قطع کردن دست افراد سودجو از اقتصاد کشور، وظيفه خود را در اين حوزه انجام مي‌دهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا