مدیریت شهری

در انتخابات پیش رو، شهادت آیت الله رئیسی مسئولیت دولت آتی، فرهیختگان سیاست و نخبگان خبر را بسیار سنگین نموده است

در انتخابات پیش رو، شهادت آیت الله رئیسی مسئولیت دولت آتی، فرهیختگان سیاست و نخبگان خبر را بسیار سنگین نموده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب اظهارداشت:مرور خاطره اندکمان با شهدا به ما آموخته است که شهید نهایت اخلاص،ایثار و فداکاری برای مردم است.
وی تصریح کرد:اساسا شهادت اسباب محبت،دوستی وحدت،انسجام و یکرنگی جامعه می گردد.کسی که به فوز عظمای شهادت نائل می آید،خدای سبحان او را آسمانی نموده است.
چپردار اذعان کرد:در رسای عروج آسمانی رئیس جمهور شهید بهتر آنست که به رفاقت ها،مهربانی ها و گذشتن از یکدیگر ممارست کنیم.اختلاف نظر،سلیقه یا تنوع اندیشه ها فطرت بشری و موهبت سازندگی گروه و جامعه است.نمی شود و نباید انتظار داشت تفکر و اندیشه دیگران با ما برابری کند،شهادت تبلور ایثار و رغم خودخواهی است.
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: الطاف و آثار شهادت و حکمت الهی در بروز آن را در انحصار یک سلیقه یا اندیشه خاص ندانیم.شهادت را بهانه خوبی،دوستی،وحدت،گذشت،احترام،ادب و به خود آمدن بدانیم. نوبت رفتن رفقای سفر کرده به ما هم می رسد،این طریق بلا تردید پیمودنی است.
وی بیان کرد: قبل از آنکه زود،دیر شود با هم بیشتر مهربان باشیم.حالا که عروج آسمانی این عبد مومن،صادق و مخلص خدا را عند ربهم یرزقون و دل های میلیون ها انسان عاشق را همراه خود نموده،شایسته آن است که او را نه قدیس و نه معمول، بلکه انسان وارسته ای بدانیم که لایق فضل و حکمت الهی بود که با فوز عظمای شهادت به ملکوت اعلی پیوست،این عاقبت به خیری و عروج آسمانی ستودنی است. باید با تمام وجود به رئیس جمهور عزیز،خستگی ناپذیر،مخلص و صادق که عاشقانه به این ملت خدمت نمود و در این طریق از جان گذشت،نهایت احترام را ادا کرد و جز نیکی،شایستگی متعدد و مکرر دیگر سخن،اندیشه یا سلیقه ای در رغم آن به میان نیاورد.
به گفته چپردار؛ شهادت حکمت الهی و موجب وحدت است این نعمت و حکمت الهی را قدر بدانیم و مهربان تر باشیم،برای تحلیل سلیقه و اندیشه ها در انتخابات پیش رو کار داریم،شهادت آیت الله رئیسی مسئولیت دولت آتی و فرهیخته گان سیاست و نخبه گان خبر را بسیار سنگین نموده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا