انتظامی

مواد فروش سيار با تيزهوشي پليس کرج دستگير شد

مواد فروش سيار با تيزهوشي پليس کرج دستگير شد

فردي که با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت بصورت سيار در منطقه حصارک بالا اقدام به فروش مواد مخدر مي کرد، توسط ماموران کلانتري 32 حصارک دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري پليس ، سرهنگ “پيمان گودرزي ” در اين زمينه اظهار داشت : روز گذشته ماموران کلانتري 32 حصارک بالا حين گشت زني به راکب و سرنشين يک دستگاه موتورسيکلت مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر کردند که راکب به محض دريافت دستور ايست اقدام به فرار کرد .
وي افزود : سرانجام پس از مدتي تعقيب و مراقبت، با اقدام حرفه اي ماموران موتورسيکلت مذکور متوقف و راکب و سرنشين آن نيز با اقتدار دستگير شدند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد : در بازرسي از متهمين دستگير شده مقدار قابل توجهي انواع مواد مخدر، يک دستگاه کارتخوان سيار و يک تيغه سلاح سرد کشف و متهمان با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
سرهنگ گودرزي با تاکيد بر اينکه به هيچ وجه اجازه نمي دهيم تا امنيت و آرامش در جامعه توسط سوداگران مرگ بر هم بريزد، از شهروندان خواست تا به جهت حفظ سلامت جامعه و فرزندان خود، در صورت اطلاع از فعاليت اينگونه افراد بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع داده تا اقدامات لازم به سرعت انجام شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا