اجتماعی

کنترل 3600 ناوگان اتوبوسی در استان البرز توسط کارشناسان حمل و نقل

کنترل 3600 ناوگان اتوبوسی در استان البرز توسط کارشناسان حمل و نقل

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از نظارت و کنترل سه هزار و 600 ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان حمل و نقل این اداره‌کل طی اجرای طرح راهداری نوروزی امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، پیمان بختیاری با اشاره به اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای این طرح (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا 15 فروردین ۱۴۰۳) به طور میانگین روزانه 180 و در مجموع سه هزار و 600 دستگاه ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک بازرسی و کنترل شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی در تردد ناوگان اتوبوسی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه‌ مسافربری شهید کلانتری، پاسگاه‌های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام شد.
این مسئول بیان کرد: بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت‌های مسافربری ارائه شد که درصورت مشاهده مجدد این تخلفات، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا