انتظامی

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز

رئیس راهنمایی و رانندگی استان از اجراي‎ ‎محدوديت‎ ‎ترافيکي‎ ‎همزمان‎ ‎با‎ ‎راهپيمايي‎ ‎روز‎ ‎جهاني‎ ‎قدس‎ ‎در‎ ‎شهرستان‎ ‎هاي‎ ‎اين‎ ‎استان‎ ‎خبر‎ ‎داد‎.‎
سرهنگ حمد الله رحمتي پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار کرد: روز جمعه ۱۷ فروردين ماه در شهرستان‌هاي استان البرز همزمان با سراسر کشور راهپيمايي بزرگ و باشکوه روز جهاني قدس برگزار خواهد شد و پليس راهنمايي و رانندگي استان بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته در طول مسيرهاي راهپيمايي محدوديت ترافيکي اجرا خواهد کرد.
وي اضافه کرد: در کلانشهر کرج با حضور تيم‌هاي پليس راهور از ساعات ابتدايي روز تا پايان مراسم از ميدان توحيد تا مصلاي امام خميني (ره) و تقاطع مصباح و بالعکس و از تقاطع کارخانه قند به سمت تقاطع خوابگاه ممنوعيت تردد و محدوديت ترافيکي اعمال خواهد شد و تردد وسايل نقليه در طول مسير راهپيمايي ممنوع خواهد بود.
رئيس پليس راهور استان البرز گفت: ممنوعيت تردد از ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۷ فروردين تا پايان مراسم ادامه خواهد بود.
سرهنگ رحمتي پور افزود: همزمان در شهرستان هاي ديگر استان نيز محدوديت ترافيکي در طول مسير راهپيمايي و اطراف محل برگزاري مراسم اجرا مي شود.
وي خاطرنشان گفت: در طول مسيرهاي راهپيمايي تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسيکلت ممنوع بوده و به منظور تسهيل حضور مردم در راهپيمايي، ناوگان حمل و نقل عمومي استان البرز به ويژه اتوبوسراني اقدام به جابه جايي مسافران از ميادين اصلي به سمت مسيرهاي راهپيمايي خواهند کرد.
وي يادآورشد: با توجه به محدوديت فضاي پارک‌ خودروي شخصي در حاشيه معابر از عموم شهروان درخواست مي شود در صورت امکان از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده نموده و در صورت مراجعه با خودروي شخصي ضمن همکاري با کارکنان پليس راهور از توقف در خطوط عبور و نقاط ممنوع و توقف به صورت دوبله در حاشيه معابر خودداري کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا