بدون دسته بندی

دیدار با خانواده شهدا تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

دیدار با خانواده شهدا تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، ابراهیم مردانی در دیدار با خانواده شهیدان اسحاقی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.
وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، افزود: آنها با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
این مسئول در ادامه خطاب به خانواده شهیدان اسحاقی گفت: ما در این دیدارها سلام مقام معظم رهبری به شما خانواده شهدا را ابلاغ می‌کنیم، ایشان همواره بر پیگیری امورات شما تاکید دارند.
مردانی تصریح کرد: به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و بر ضرورت یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد.
لازم به ذکر است در این دیدار با اهدای لوح از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا