انتظامی

سارقين حصارک بالا در دام پليس کرج

سارقين حصارک بالا در دام پليس کرج


فرمانده انتظامي شهرستان کرج، از دستگيري 5سارق و کشف 18 فقره سرقت اماکن، معابر و کش رو زني در محله حصارک بالا اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”پيمان گودرزي” در تشريح اين خبر گفت: به دنبال فعاليت يک باند سرقت حرفه اي در منطقه‌ي حصارک بالا شهرستان کرج، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران اتظامي کلانتري 32 اين شهرستان قرار گرفت.
وي بيان داشت: ماموران دايره تجسس اين يگان انتظامي با بررسي مناطق وقوع سرقت و بکارگيري فنون پليسي موفق به شناسايي اعضاي باند مورد نظر شده و با هماهنگي مرجع قضائي پس از ردزني مخفيگاه متهمان، در چند عمليات جداگانه 5 نفر را در اين خصوص دستگير کردند.
سرهنگ گودرزي افزود: متهمين پس از انتقال به کلانتري و انجام بازجويي‌هاي پليسي، در مجموع به 18 فقره سرقت اماکن، معابر و کش رو زني اعتراف کردند و مقاديري از اين اموال نيز کشف و سارقان نيز با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان گفت: سرقت از اهم موارد براي پليس بوده و از شهروندان مي‌خواهيم که با رعايت نکات پيشگيري از سرقت پليس را در تامين امنيت شهر ياري کنن و در صورت وقوع موارد مشکوک موضوع را سريعا با مرکز فوريت‌هاي پليس 110 درميان بگذارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا