انتظامی

بازداشت سارق عابر بانک درمحدوده عظيميه کرج

بازداشت سارق عابر بانک درمحدوده عظيميه کرج

فرمانده انتظامي شهرستان کرج ازدستگيري سارق کارت‌هاي عابربانک با حدود يک ميليارد ريال سرقت از مالباختگان خبر داد.
سرهنگ «پيمان گودرزي» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهارداشت: در پي افزايش سرقت کارت‌هاي عابر بانک شهروندان با يک شيوه مشابه در محدوده عظيميه کرج، رسيدگي به موضوع و دستگيري سارق يا سارقان، در دستورکار مامورين کلانتري 14 رسالت قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات و پي‌جويي‌ها مشخص شد اغلب سرقت‌ها به شيوه گير نمودن کارت هاي عابربانک صورت گرفته و مالباختگان ادعا داشتند کارت هاي عابر بانک توسط دستگاه خودپرداز خورده شده و سپس بعد از ساعتي مبالغي از حساب آنها سرقت شده است.
رئيس پليس شهرستان کرج ادامه داد: در گام بعدي با روش هاي تخصصي و تحقيقات فني هويت متهم و شيوه سرقت کشف و محل مخفيگاه سارق را به دست آورده و سرانجام در اسفند ماه سال جاري ماموران عمليات کلانتري، سارق را در حين نصب قطعه در عابر بانک شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به انتقال متهم به کلانتري گفت: در بررسي هاي تکميلي از متهم بيش از يک ميليارد ريال سرقت از کارت‌هاي عابربانک کشف و متهم جهت تحقيقات تکميلي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ گودرزي در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام استفاده از دستگاه‌هاي خودپرداز به نصب قطعات اضافه در محل ورودي کارت‌هاي عابر بانک دقت عمل لازم را داشته باشند و موارد مشکوک را با پليس درميان بگذارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا