اجتماعی

نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه یک کشور است

فرمانده سپاه استان البرز:

نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه یک کشور است

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت نیروی انسانی در توسعه کشور ، گفت : نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه یک کشور است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مورد برنامه های مهارت آموزی سربازان ، اظهار داشت : مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) در باب اهمیت نیرو و سرمایه انسانی می فرمایند: « برای هر کشوری، هیچ ثروتی، هیچ منبع و نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی سربازان وظیفه به عنوان سرمایه انسانی جوان کشور ، افزود : طی پنج سال گذشته و از بدو آغاز فرایند آموزش های مهارتی به سربازان ، بیش از هشت هزار سرباز وظیفه از آموزش های مهارتی سپاه استان البرز بهره مند شده اند .

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به طراحی اطلس جامع مشاغل مورد نیاز استان البرز ، تصریح کرد : آموزش های مهارتی سربازان بر اساس نیاز های استان البرز طراحی و اجرا شده اند تا سربازان وظیفه بتوانند پس از بهره گیری از دوره های مهارتی در راستای رفع نیازهای استان البرز و ظرفیت بازار کار این استان مثمر ثمر باشند .

سردار حیدرنیا با اشاره به تخصیص وام خوداشتغالی به سربازانی که از دوره های مهارتی بهره مند می شوند ، عنوان کرد : علاوه بر وام های بانکی مصوب جهت سربازان متخصص ، سپاه استان البرز از ظرفیت وام های خوداشتغالی تبصره ۱۶ بسیج سازندگی استان البرز نیز جهت ایجاد شغل برای سربازان پس از خدمت مقدس سربازی استفاده می کند.

وی با تاکید بر اهمیت جذب نیروهای متخصص ، مومن و متعهد در سپاه استان البرز در جهت افزایش بهره وری ، خاطرنشان کرد: بخشی از نیروهای متخصص و مومن وظیفه جهت حضور و فعالیت به عنوان پاسدار جذب سپاه استان البرز خواهند شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا