انتظامی

شناسایی کارگاه غیر مجاز تولید مواد محترقه در کرج

شناسایی کارگاه غیر مجاز تولید مواد محترقه در کرج

در عملیات مشترک پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان فردیس و کلانتری ۲۶ ماهدشت کرج یک کارگاه غیر مجاز تولید مواد محترقه شناسایی و میزان قابل توجهی مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” محمد نادر بیگی ” جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان فردیس و کلانتری ۲۶ ماهدشت کرج، فعالیت یک کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز در یکی از روستاهای حاشیه منطقه ماهدشت کشف شد.
وی افزود: در ادامه پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت موضوع، اکیپی از عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه ۱۱ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز و حدود ۷۵ کیلوگرم مواد اولیه تولید مواد محترقه کشف شد.
سرهنگ نادر بیگی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی، به خانواده‌ها توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت سودجویان در زمینه فروش مواد محترقه خطرناک به قشر کودک و نوجوان نیاز است در این برهه خانواده‌ها به کودکان و نوجوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا