انتظامی

پايان کار جيب برهاي ماهدشت

پايان کار جيب برهاي ماهدشت

جانشين فرمانده انتظامي استان از دستگيري 8 نفر از اعضاي باند سرقت با شيوه جيب بري و کشف 22 فقره سرقت با اين شيوه خبر داد.

سرهنگ”محمد نادربيگي” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، تصريح کرد: به دنبال فعاليت يک باند حرفه اي سرقت در معابر و اماکن پرتردد منطقه ماهدشت کرج، تيمي از ماموران تخصصي کلانتري 26 شناسايي سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: بررسي هاي اوليه ماموران حکايت از اين داشت که سارقان با استفاده از شلوغي معابر به سوژه هاي خودشان نزديک شده و به صورت کاملا حرفه اي پس از سرقت کيف و وسايل شخصي مالباختگان به سرعت متواري مي شدند.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام تحقيقات ميداني در مناطق وقوع سرقت و بکارگيري اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق به شناسايي يک باند 8 نفره شده و پس از ردزني مخفيکاه اين افراد، با هماهنگي مقام قضائي آن ها را دستگير کردند.
جانشين فرمانده انتظامي استان البرز گفت: متهمين در تحقيقات تکميلي صورت گرفته، با توجه به ادله هاي ارائه شده به متهمان، آنها چاره اي جز بيان حقيقت نديده و به 22 فقره سرقت با شيوه هاي جيب بري و سرقت از اماکن خصوصي در منطقه ماهدشت اعتراف کردند.
سرهنگ “نادربيگي”در پايان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامي بايد به محيط اطراف خود حساس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً ازطريق سامانه 110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا