اجتماعی

ایران اسلامی بواسطه پشتیبانی مردم همواره قدرتمند و منسجم است

استاندار البرز در دیدار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در فردیس:

ایران اسلامی بواسطه پشتیبانی مردم همواره قدرتمند و منسجم است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با دست‌‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شهرستان فردیس که روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شما منتخبان و معتمدین مسئولان و مردم هستید که درست کاری، امانت‌داری، سلامت کاری از ویژگی‌های بارزتان محسوب می شود.
عبداللهی ادامه داد: شما به صورت خاص و استثنا نه تنها در روز جمعه پای صندوق رای حضور دارید بلکه باید مروج و مشوق اطرافیان برای مشارکت در انتخابات باشید.
وی افزود: بیش از نیمی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات را بانوان تشکیل می دهند.
عبداللهی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدای سال که بر شرکت پرشور در انتخاباتتاکید داشته اند، ادامه داد: مشارکت در انتخابات حق و تکلیف بزرگی بر دوش همه ما است.
وی افزود: اکنون وحدت و انسجام ملموس و مشهودی بین مدیران دستگاه‌های استان در قوای مختلف وجود دارد که در انتخابات هم این همدلی و مودت، شور آفرین خواهد بود.
عبداللهی اشاره‌ای به فعالیت های مخرب رسانه‌های معاند که در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن مطالبی برای عدم حضور مردم منتشر کردند، گفت: اما مردم با حضور پرشور نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران بود.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بردهان معاندین، منافقین و استکبار جهانی، است، گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی افزود: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثاگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا