انتظامی

شاهکار پلیس کرج در به دام انداختن باند بزرگ سرقت لوازم الکترونیک

شاهکار پلیس کرج در به دام انداختن باند بزرگ سرقت لوازم الکترونیک

فرمانده انتظامي کرج از دستگيري3 سارقحرفه ای موبایل و تجهیزات الکترونیک خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان حدود 3 هزار عدد تجهیزات الکترونیک سرقتی از قبیل: موبایل، تبلت، دوربین عکاسی و .. کشف شد.
سرهنگ”پیمان گودرزی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران کلانتری 16 حصارک کرج بر روی یک باند خانوادگی سرقت در مناطق غربی کرج، مخفیگاه این باند در منطقه حصارک شناسایی شد.
وي افزود: مأموران در ادامه پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت: در بازرسی ازمخفیگاه این خانواده سارق 3 هزار عدد تجهیزات الکترونیک سرقتی از قبیل: گوشی تلفن همراه، تبلت، رایانه همراه ، دوربین عکاسی، اسکنر حرارتی و چاپگر به همراه تعدادقابل توجهی اسنادومدارک جعلی کشف شد .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد می کنند، تصريح کرد: پس از تکمیل تحقیقات ماموران در کلانتری، متهمان برای تحقيقات تکميلي به پليس آگاهی منتقل شدند.
سرهنگ گودرزی در پايان خاطرنشان كرد: رعايت نکات ايمني و توجه به توصيه ها و هشدارهاي پليسي، عاملي مهم در پيشگيري از سرقت ها است، لذا از شهروندان تقاضا داريم همواره رعايت اين نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا