اجتماعی

فرمانده سپاه البرز در پیامی حضور حماسی مردم به مناسبت ۹ دی را غرورآفرین توصیف کرد

فرمانده سپاه البرز در پیامی حضور حماسی مردم به مناسبت ۹ دی را غرورآفرین توصیف کرد

فرمانده سپاه البرز با اشاره به حضور حماسی مردم استان البرز در مراسم سالگرد یوم الله نه دی ، گفت : حضور سرشار از معرفت ، بصیرت و معنویت مردم استان البرز در سالگرد یوم الله نه دی غرورآفرین و دشمن شکن بود .

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پیامی ضمن قدردانی از حضور پر شور و توام با بصیرت مردم استان البرز در سالگرد یوم الله نه دی ، اظهار داشت :
حضور حماسی مردم در سالگرد یوم الله نه دی بیانگر عشق عمیق مردم به ولایت ، ارزش های اسلامی و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است .

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

« قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ ۖ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا ۚ وَمَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ»

«آیات الهی و کتب آسمانی که سبب بصیرت شماست البته از طرف پروردگارتان آمد، پس هر کس بصیرت یافت خود به سعادت رسید و هر کس که کور بماند خود در زیان افتاد، و من نگهبان شما نیستم.»
آیه 104 سوره انعام

به رغم تلاش و سرمایه گذاری حداکثری دشمنان جهت ایجاد فاصله بین ملت بزرگ ایران و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ، این ملت شریف هر سال حماسه جدیدی در میثاق با ولایت و بصیرت افزایی در سالروز یوم الله ۹ دی خلق می کند که دشمن شکن و غرور آفرین است .

در این راستا مردم استان البرز نیز که همواره پرچم دار پاسداشت ولایت و ارزش های اسلامی بوده اند ، امروز بار دیگر همراه با سایر هموطنان در دیگر استانها ؛ عاشقانه ای غرور آفرین از جنس ولایتمداری رقم زدند که قابل تقدیر است .

۹ دی البته تنها یک روز عادی در تقویم رسمی کشور نیست ؛ این روز بیانگر حماسه ملتی است که در برابر فتنه ها ایستاده و عاشقانه ای از جنس تجدید میثاق با ولایت رقم زده است .

۹ دی هر چند در سال ۸۸اتفاق افتاد و زمستان آن سال را به بهاری سرشار از بصیرت تبدیل ساخت اما همچنان نو‌ و تازه است و هر روز درس های ارزشمندی برای ما به همراه دارد .

اهمیت این روز تاریخی اما همزمان با جنگ نرم ، خزنده و نامحسوس دشمنان دو چندان می شود ؛ دشمنان که خود را در برابر قدرت بازدارندگی کشور ناتوان می بینند ، همچنان درصدد تحمیل جنگ نرم به ملت بزرگ ایران هستند و مقابله با فتنه فرهنگی و رسانه ای آنان جز با مسلح شدن به ابزار بصیرت ممکن نخواهد بود .

لذا بر اساس آنچه گفته شد ضمن آرزوی بهره مندی از بصیرت حداکثری برای خود و ملت بزرگ ایران ، به عنوان یک پاسدار ولایت بر حضور در عرصه جهاد تبیین و بصیرت افزایی تاکید می کنم و به رسم ادب از مردم فرهیخته استان البرز که با حضور حداکثری خود حماسه ای غرور آفرین در تجدید عهد با ولایت در سالروز یوم الله ۹ دی خلق کردند ، تشکر می کنم .

سردار سرتیپ دوم پاسدار
علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا