انتظامی

نقره داغ سارقان منطقه گلشهر

نقره داغ سارقان منطقه گلشهر

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۱۳ سارق در منطقه گلشهر این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت لوازم خودرو و موبایل قاپی اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “پیمان گودرزی” با اعلام این خبر گفت: به دنبال فعالیت مجرمانه چند باند سرقت در سطح حوزه استحفاظی کلانتر ۳۹ گلشهر، تیمی زبده از ماموران دایره تجسس این کلانتری بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از چندین شبانه روز کار بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق در منطقه گلشهر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت لوازم خودرو و موبایل قاپی در سطح شهر کرج، خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان این پرونده متهمان جهت انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این مسیر با کسی تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: هر احدی که بخواهد با انجام اقدامات مجرمانه از این خط قرمز عبور کند در چنگال قدرتمند قانون گرفتار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا