اقتصادی

رویکرد دولت، کاهش وابستگی به منابع نفتی و تعهدزا و افزایش درآمدها در منابع عمومی است

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان:

رویکرد دولت، کاهش وابستگی به منابع نفتی و تعهدزا و افزایش درآمدها در منابع عمومی است

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در هشتمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل، معاونین و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان البرز در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز برگزار شد؛ گفت: رویکرد دولت، کاهش وابستگی به منابع نفتی و تعهدزا و افزایش درآمدها در منابع عمومی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، حسین جلیل پیران سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با بیان مطلب فوق، افزود: هدف از برگزاری این جلسه، بررسی وضعیت درآمدهای وصولی استان البرز در بودجه سال 1402 است.
وی با تاکید بر لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی استان البرز در تحقق درآمدهای استان البرز خاطرنشان ساخت:طی 8ماهه سال جاری، میزان 130/31 درصد درآمدهای استانی تحقق یافته که 98 درصد درآمدهای استان از محل درآمدهای مالیاتی و 2درصد نیز از محل سایر درآمدها می باشد.
سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز بیان کرد: رویکرد دولت، کاهش وابستگی به منابع نفتی و تعهدزا و افزایش درآمدها در منابع عمومی است و نقش ستاد تجهیز درآمد استان، آسیب شناسی، رصد و پایش درآمدهای تحقق نیافته و اهمیت شناسایی درآمدهای جدید استانی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا