اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی البرز از نخستین رویداد صنعت مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بازدید کرد

رئیس اتاق بازرگانی البرز از نخستین رویداد صنعت مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بازدید کرد

رئیس اتاق بازرگانی البرز در بازدید از اولین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان البرز گفت: این فضا با هدف برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در استان و گسترش صادرات و سطح مراودات بین‌المللی البرز ایجاد شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی در بازدید از نخستین نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی که با حضور مدیران و مسئولان دولتی و بخش خصوصی استان در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان افتتاح شد، بیان کرد: با هدف توسعه اقتصاد البرز و گسترش سطح صادرات و مراودات بین‌المللی از مبداء استان، نمایشگاه بین‌المللی استان ایجاد شده و در نتیجه این اقدامات نخستین نمایشگاه صنعت مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در این محل در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در گذشته به دلیل پائین بودن نرخ ارز، سالانه شاهد حجم قابل توجهی واردات مواد‌اولیه صنعت مبلمان به کشور بودیم، اما در سال‌های اخیر و با مساعد شدن فضای تولید و تکیه بر توان داخلی شاهد شکوفایی صنعت مبلمان در ایران هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت توجه به تقویت صنایع مختلف در کشور به منظور رفع نیازهای وارداتی افزود: توسعه صنایع در هر بخش به یقین نقش مهمی در افزایش آمار اشتغال کشور و کاهش نرخ بیکاری دارد.

لازم به توضیح است که نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ و در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در محور کیانمهر به ماهدشت، روبروی فرودگاه بین‌المللی پیام دایر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا