اجتماعیفرهنگی

دانشجویان در ضمن مطالبه گری نباید آلت دست بدخواهان قرار گیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز‌:

دانشجویان در ضمن مطالبه گری نباید آلت دست بدخواهان قرار گیرند

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی با اشاره به اینکه دانشجویان باید هوشیار باشند، گفت: مطالعه تاریخ معاصر می‌تواند در بصیرت افزایی دانش آموزان و جلوگیری از سو استفاده از آن‌ها توسط بدخواهان و بیگانگان جلوگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، در رویداد توانا که به مناسبت روز دانشجو و هفتادمین سالگرد جنبش دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان خواهر استان البرز برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز رسانه‌ها با بمباران اخبار جعلی و دروغ پراکنی بستر ساز اختناق نوین هستند و حقیقت را در بستر هزاران خبر دروغ پنهان می‌سازند.
دانشجویان در ضمن مطالبه گری نباید آلت دست بدخواهان قرار گیرند
وی با تاکید بر اینکه مطالعه می‌تواند مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در تاثیر گذاری بر ذهن دانشجویان شود، افزود: یک مطالعه تطبیقی بین دوران پهلوی و دوران جمهوری اسلامی به خوبی بسیاری از حقایق را برای دانشجویان روشن خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نعیمی با تشریح جنایات استکبار جهانی به رهبری آمریکا و تاکید بر ماهیت استکبار ستیزی جنبش دانشجویی، تصریح کرد: آمریکا‌هایی همواره در تاریخ ایران نقش مخربی داشته اند که کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حمایت از شاه خائن، جاسوسی و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس و و اعمال سال‌ها تحریم ظالمانه بر علیه ایران اسلامی از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید براینکه استکبار جهانی در ابتدای انقلاب اسلامی و در سال‌های نخست جنگ تحمیلی حتی از فروش سیم خاردار به ما خودداری می‌کرد و به اصلاح ما را تحریم کرده بود، عنوان کرد: امروز معادلات جهانی با حضور ایران اسلامی تعیین می‌شود و پهباد‌ها و موشک‌های پیشرفته ما هستند که دشمن را به ترس و تحریم علیه ما واداشته است.

این مسئول با بیان اینکه امروز دوران قلدری و ساقط کردن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس به پایان رسیده است، عنوان کرد: امروز این ما هستیم که پهبادهای آمریکایی را ساقط می‌کنیم، پایگاه عین اسد را موشک باران میکنیم و آن‌ها در برابر ما منفعلانه عمل می‌کنند و جرات ندارند عکس العملی از خود نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی با بیان اینکه دانشجویان با مطالعه عمیق از حقایق آگاهی یابند، تصریح کرد: اعتبار سازمان‌های بین المللی و حقوق بشر غربی پس از جنگ غزه بیش از پیش فرو ریخت و دیگر در دنیا اعتباری ندارد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی توحش را به حد اعلا رسانده و سعی دارد قانون جنگل را بر مبنای سواستفاده از زور و قدرت در دنیا حاکم سازد، تاکید کرد: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بزرگترین مانع استکبار جهانی در سطح دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای کشور ایران از چنین مجد و عظمتی برخوردار نبوده است، خاطرنشان کرد: برخی ملی گرایان مدعی عظمت ایران که البته هیچ نقشی در دفاع مقدس و تحقق مجد و عظمت ایران نداشته اند، مدام دم از قدرت ایران در اعصار باستانی می‌زنند و شعار عظمت ایران را سر می‌دهند، اما امروز این جمهوری اسلامی است که عظمت، استقلال، عزت و سربلندی عملی و واقعی کشور را محقق کرده است و دانشجویان باید با اهتمام در امر مطالعه از این واقعیت‌ها آگاه شوند تا مورد سو استفاده رسانه ها‌ی بیگانه و جریان‌های سیاسی معاند قرار نگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا