گردشگری

البرز رتبه اول ارزیابی عملکرد ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در سال 1400 را کسب کرد

البرز رتبه اول ارزیابی عملکرد ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در سال 1400 را کسب کرد

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از کسب رتبه اول اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در بین تمام ادارات کل این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد سال 1400 ادارات در کشور خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز یحیی دارایی روز دوشنبه 17 بهمن 1401 با اعلام این خبر افزود‌: هرساله دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرند. که هر کدام از این شاخص‌ها هزار امتیاز و جمعا دو هزار امتیاز دارد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه البرز با توجه به نمره ای که در سال 1400 در شاخص‌های اختصاصی و عمومی در بین ادارات کل این وزارتخانه کسب کرده رتبه یک را به دست آورد.
دارایی شاخص‌های اختصاصی را در حوزه‌ معاونت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و سرمایه گذاری عنوان کرد که با توجه به تحقق اهداف یک ساله نمره کسب می‌شود.
او مواردی از جمله منابع انسانی و آموزش، سلامت اداری، ارزیابی عملکرد، نحوه ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات شهروندان و شایسته سالاری نیروها را جزو شاخص های عمومی برشمرد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: همچنین نتایج ارزیابی عملکرد این اداره کل در بین حدود 50 دستگاه استانی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی 1847/64 از دو هزار امتیاز بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا