انتظامی

70 فقره سرقت در پرونده يک سارق

70 فقره سرقت در پرونده يک سارق

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارقي با 70 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهرکرج خبر داد.
سردار “حميد هداوند” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کامپيوتر خودرو در سطح حوزه کلانتري 46 دهقان ويلا شهرستان کرج، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: تيم تجسس کلانتري به همراه ماموران پليس اطلاعات شهرستان کرج با بررسي و بازبيني صحنه‌هاي سرقت، ايجاد گشت هاي محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت و به کارگيري اقدامات اطلاعاتي توانستند سارقي را که در حال خريد و فروش اموال مسروقه و محتويات داخل خودرو بود را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند.
فرمانده انتظامي استان البرز اظهارداشت: سارق دربازجويي هاي اوليه پليس به 70 فقره سرقت محتويات داخل خودرو از جمله 46 عدد ECU خودرو و 24 دستگاه جعبه فيوز اعتراف کرد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به کشف تعداد زيادي لوازم خودروي سرقتي از مخفيگاه سارق گفت: متهم براي انجام تحقيقات تکميلي و شناسايي مال باختگان به پليس آگاهي منتقل شد.
سردار هداوند در پايان با اشاره به نقش مردم در پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست، هشدارهاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و هرگونه مورد مشکوک را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا